الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

شاهدي.. أول ظهور لـ شيرين عبد الوهاب مع حسام حبيب بعد زواجهما مجددًا

الأحد 13/نوفمبر/2022 - 10:54 م
هير نيوز

عادت الفنانة شيرين عبد الوهاب، لحديث المستخدمين عبر منصات التواصل الاجتماعي، خلال الساعات الماضية، بعدما تعرضت لهجوم شديد نتيجة عودتها لطليقها الفنان حسام حبيب، خلال اليوميين الماضيين.

وتداول المستخدمون عبر منصات التواصل، أول صورة للفنانة شيرين عبد الوهاب وزوجها حسام حبيب بعد عودتهما من جديد، حيث ظهرت في الصورة بإطلالة رياضية مع زوجها في أحد المطاعم.



في الساعات الماضية، أعلنت شيرين عبد الوهاب، عودتها من جديد إلى طليقها الفنان حسام حبيب، حيث ظهرت الأولى مع طليقها إلى جانب "المأذون" وهما بصدد الزواج، في صورة جرى تداولها على نطاق واسع في المنصات الاجتماعية.

وقالت شيرين: "أنا كويسة لسة بخضع لعلاجي النفسي اللي بخضعله من ساعة ما خلفت مريم وهنا، أنا باين على صوتي إني مش محتاجة حاجة".

وتوجهت بالشكر للناس قائلة: "أنا ممتنة جدا للناس عاوزة اقولهم انتم تعبتوا فيا وانا عمري ما هخذلكم ابدا، بشكر اللي قال كلمة حلوة واللي قال كلمة وحشة لانه ممكن يكون مضايق علشاني، قضيت ايام صعبة علشان اتاخدت على خوانة، انا لما صحيت تاني يوم في المستشفى قولت لنفسي انا قاعدة في مكان امين وباكل أحسن اكل وبنام أحسن نومة، وقولت ليه مستغلش ده في اني ابقى افضل، والناس كانوا مدلعني وبقيت احسن".



وشكرت شقيقها محمد عبد الوهاب لأنه عرفها على المستشفى "علشان علموني انام بدري وبصحى بدري"، كما تشكرت الصحافة والصحفيين وقالت: "من خلال برنامجك هشكر صحافة بلدي وبشكر صحافة الوطن العربي كله".

وأضاف: “أنا بعتذر لحسام عن الكلام اللي صدر مني في يوم من الأيام، وأنا النهارده عايزة أقفل صفحة حياتي مع الناس لأني كنت السبب في فتح الصفحة دي للناس وخليتهم انشغلوا بيَّ وسط مشاكلهم، أنا في عصمة راجل طيب جدًّا وحبيبي من البداية ولو قلت كلام ضايقه فدا شيطان بيحصل بين اي زوجين”.


اقرأ أيضًا..
مروة صبري: «حسام حبيب مظلوم.. وغلطان أنه وافق يرجع لشيرين تاني»


ads