الإثنين 13 مايو 2024 الموافق 05 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

«مشهد القبض على منى ذكي» الحلقة الأخيرة من "تحت الوصاية" تشعل السوشيال ميديا

الجمعة 21/أبريل/2023 - 10:53 م
هير نيوز

أشعلت الحلقة الأخيرة من مسلسل "تحت الوصاية" مواقع التواصل الاجتماعي، حيث أثر مشهد القبض على حنان التي تقوم بدورها الفنانة منى ذكي، في الكثير من المشاهدين الذي رأوه مشهد واقعي وحقيقي ومحزن.

وكانت التعليقات والمنشورات عن الحلقة كالآتي: 



كتبت سامية: «حلقه صعبه اوي  والمسلسل كله حزين بس صراحه مني زكي رائعه وان شاء الله يكون المسلسل خطوه لتغيير القانون علشان حرررام اللي بيحصل مع الارامل ده».



وعلقت إيمان : «مسلسل رائع وفعلا بيحكى الواقع المرير اللى كتير بيعشو فى.  ربنا يفك كرب كل مكروب».

وكتبت يسر : «طب والنبي احنا عيطنا ليه والمشاعر فاضت كده ليه ؟ ؟ ؟».

وعلقت مروة : «صراحه المفروض اللي يبقى مكانها الكلب الواصى بصراحه منى زكي ابدعت وانشاء الله القوانين حتتغير واللي فرحانين فيها حيدخلوا الجحور زى الفئران واللي فرحانين فيها اصلا مفيش ريحة النخوة».

وكتبت منال: «بكتنا كلنا مني ذكي رائعه افضل ممثله».



وعلقت هايدي على المسلسل: «أنا لو فضلت اشكر في المسلسل ده من هنا للسنة الجاية مش هوفيه حقه ، اجمل مسلسل اتعمل مش هبالغ لو قلت اخر ٢٠ سنة ، استناداً على حاجة مهمة وهي الواقعية الشديدة ، المسلسل تحسوه مش تمثيل من كتر ما هو بينقل واقع ناس كتير بتعيشه ، أداء ١٠٠٠٠٠/١٠ من كل الكاست أولهم الأستاذة الكبيرة أوي أوي " منى ذكي " بالنسبالي منى ذكي عملت أفضل أداء لممثل - راجل أو ست - في الوطن العربي كله ومش هبالغ بردو لو قلت أداء عالمي .. حلقة أخيرة من واقعيتها خلتني انا واصحابي قاعدين بجد مش بنعمل حاجة غير نعيط ونصيح.. تحت الوصاية - ٢٠٢٣ عمل عربي مصري نفتخر بيها قدام العالم».




إقرأ أيضًا..

ads
ads