السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

شاهد| رد فعل غير متوقع من زوجة حازم إمام على رخامة المعجبات

الثلاثاء 30/مارس/2021 - 12:18 م
زوجة حازم إمام
زوجة حازم إمام

قالت زوجة حازم إمام قدرية داوود، نجم نادي الزمالك ومنتخب مصر السابق وعضو مجلس النواب: إنها تتعرض كثيرًا لمواقف تفقدها السيطرة على نفسها لكنها تظل متماسكة دائمًا رغم بشاعة المواقف، مشيرة إلى أنها تلتزم بالثبات الانفعالي إذا تعرض زوجها حازم إمام لمعاكسات البنات، معقبة "متعودة على رخامة المعجبات ومبعملش مشاكل".

زوجة حازم إمام ورد فعلها على المعجبات

وحول رد فعلها عندما قامت معجبة بمعاكسة زوجها، قائلة: "في مرة من المرات بنت سلمت على حازم وباسته ويومها زعلت لأ، البنت سلمت عليه وشدته علشان تبوسه، وأنا زعلت وضربت بوز جامد".

ولفتت إلى أنها وبخت زوجها، قائلة "أنا شوفته والبنت بتشده، وقولتله كان ممكن تحجز بإيدك"، ليرد حازم إمام "مكنتش مدي خوانه، علشان البنت كانت شايفه مراتي جنبي، والمفروض الناس تميز والطبيعي إنها متعملش كده لكن أنا متعود على مواقف زي دي كتير بس الحمد لله مراتي ست عاقلة وبتستوعب".

زوجة حازم إمام تكشف كواليس خطوبتها

وأضافت زوجة حازم إمام - خلال حوارها مع إسعاد يونس في برنامج "صاحبة السعادة" المذاع على قناة dmc الفضائية - "والدي لم يفاجأ عندما تقدم حازم إمام لخطبتي"، مضيفة "أول ما قولتله حازم إمام بتاع الكرة سكت ولم يرد، وسألني حازم إمام مين وسألني مرتين ومكنش فيه أي ريأكشن خالص.. وقال لي خليه يجي بكره علشان أشوفه".

اقرأ أيضًا.. 
زوجة رمضان صبحي تحتفل بعيد ميلادها بحضور شريف إكرامي

وردت على والدها "لا مش هينفع حازم يجي بكره؛ لأنه عنده معسكر مش هيخرج منه، ولما اتفقنا راح يقابل بابا فى مكتبه، وقبل ما يطلع العمارة النور قطع فضل تحت العمارة لحد ما النور جه وطلع، فوالدى كلمنى وقالى دا جايلى لابس صابو، فكلمت حازم بعدما قفلت مع أبويا فقالى إنه مصاب فى الأنكل، وأنا من النوع اللى بيتفائل وبيتشائم، لكن ربنا ستر واتفقوا على موعد وتمت الخطبة".

ads
ads