الثلاثاء 14 مايو 2024 الموافق 06 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

حلا شيحة تثير الجدل من جديد بصور أولادها مع معز مسعود

الجمعة 25/يونيو/2021 - 09:46 م
حلا شيحة وأولادها
حلا شيحة وأولادها

نشرت الفنانة حلا شيحة منذ ساعات صورًا جديدة لها بصحبة زوجها معز مسعود وابنها الصغير وابنتها.

وعلقت حلا شيحا على الصور قائلة: "بحمد ربنا إني أخيرًا لقيت التوازن إني أكون سعيدة في حياتي ونفسي أكون صادقة مع نفسي واللي مؤمنة بيه، أما بالنسبة لفيلم ( مش أنا ) الحقيقة إنه تم تصويره من أكثر من سنة ونص، وبسبب ظروف كورونا اتأخر جدًّا نزوله وأنا كمان حالي اتغير واتجوزت الحمد الله، والفيلم بقى فعلًا مش أنا وباتمنى التوفيق لكل زملائي.. جمعة مباركة".

تعليق حلا شيحة يأتي بعد انتشار أقاويل في الفترة الاخيرة عن وجود خلافات بينها وبين معز بسبب فيلم "مش أنا" الذي يتم عرضه حاليًّا على شاشة السينما، وتشارك فيه حلا البطولة مع تامر حسنى، وتظهر حلا بدون حجاب بعد إعلان عودتها للفن.
لانها وقتها كانت قد عادت للتمثيل وخلعت الحجاب ومنذ طرح البرومو الخاص بالفيلم

وقد تناقلت وسائل التواصل الاجتماعي تعليقات وصور لحلا من الفيلم ومن كواليس العمل؛ مما جعلها تخرج عن صمتها لتؤكد للجميع أنها وقتها لم تكن مرتبطة بمعز، وأنها كانت بالفعل بشخصية غير ما هي عليه الآن.

اقرأ أيضًا: 


كانت شيحة أثارت الجدل بعد تعليقها على مشهد جنازة سمير غانم؛ حيث أكدت أن هذا المشهد يحتاج لحظات للتأمل ووقفة طويلة مع النفس.. كل ما تحصل حالة وفاة من قريب أو بعيد بلاقي نفسي جوه المشهد وبتخيل اللحظة دي؛ لأنها مفيش مفر منها، حتيجي فجأة أو بعد مرض المهم إنها جاية وكلنا حنمر بيها، ‎وبفكر يا ترى هل أنا مستعدة للحظة دي؟! مستعدة لاستقبال عالم تاني؟ مستعدة أقابل رب العالمين؟! مشهد مرعب كأن الامتحان خلص خلاص ومستنية النتيجة».

وأضافت: "كل يوم بيموت من حبايبنا وأقرب الناس لينا كلنا بنحضر الدفن والعزاء، طيب وبعد كده إيه؟.. مننا اللي بيكمل عادي زي ما كان ومننا اللي مش عايز يركز في اللحظة دي، ومننا اللي بيفكر شوية وخلاص بعدها بينسى".

وتابعت: "مننا اللي مش هيعدي عليه المشهد ده كدة وخلاص، ‎أنا بسأل نفسي يا ترى إحنا بنفني عمرنا في إيه وفيه مثل مشهور بيقول: العمر مش بعزأة، مركزين بس في نجاحاتنا وآمالنا ومراكزنا وفي مشاكلنا، ومطحونين في دوامة عمرها ما حتخلص".

وأردفت: "يا ترى ربنا في حياتنا فعلا؟ ولا نسينا في الزحمة نفكر إننا ماشين.. ‎ليه بعد كل موقف وفاة مؤلم زي ده بننسى وبنرجع تاني لنفس الحال بتاع بكرة هبقى أحسن بكرة حصلي، ‎بكرة حرضي ربنا بجد وناس ناسية ربنا أصلا، ده حتى بقى الخلاف على الدين نفسه، ده حتى الشك اللي اتبنى جوانا من كتر البعد عن ربنا بقي يخلينا نشك في وجود ربنا أصلًا".

ads
ads