الخميس 16 مايو 2024 الموافق 08 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

بنات كتير اتأذوا.. أول رد من سمية الخشاب على صورتها المثيرة للجدل

الثلاثاء 24/أغسطس/2021 - 12:48 م
هير نيوز

أثارت الفنانة سمية الخشاب الجدل بعد نشرها صورة عقب زفاف طليقها السابق أحمد سعد احتلت بها التريند في الكثير من المواقع لعدة أيام؛ حيث فسرها كل شخص على حسب هواه.

وخرجت سمية الخشاب أخيرًا، وردت على كل هذه التعليقات قائلة: "حبايبي اللي لسة موصلوش لـ ٢٠٢١ في حاجة اسمها سكرين شوت متفبركة يعني ممكن حد يكتب بوستات أو تويتة أو حتى يفبرك واتس اب شات في أقل من ١٠ دقائق، فياريت اللي يشوف حاجة ميصدقهاش إلا أما يروح الحساب اللي منزلاها وتلاقيها لايف قدّامه شغلوا مسكوا عشان تبقوا شاطرين مش زومبيز..".
 

ياما بنات اتأذوا

وأضافت: "ياما بنات مراهقات اتأذوا جدا من الموضوع ده وياما أهاليهم صدقوا سكرين شوت متفبركة وبوستات متفبركة، لمجرد إن شخص مريض قص الاسم وحطه على بوست تاني، احذروا من النوايا السيئة والناس اللي مورهاش حاجة غير إثارة الفتنة، فأنا غير مَسئولة عن أي نوايا سيئة لم أصرح بيها أو فبركة غرضها إثارة الفتن، وكل سكرين شوت والردود عليها مفبركة، وأرجو من السادة الصحفيين والاعلاميين تحري الدقة قبل طرح أي موضوع وعرض سكرين شوت لأنه كله متفبرك".

 كان أشرف زكى نقيب المهن التمثيلية قد أعلن عن استيائه من الصور التي نسبت لسمية بعد زفاف أحمد سعد؛ الأمر الذي جعل سمية تخرج عن صمتها وتؤكد أنها لم تنشر أي شيء خارجًا أو حتى يخص طليقها السابق أبدًا.




اقرأ أيضًا..


ads
ads