الأربعاء 08 مايو 2024 الموافق 29 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

مفيدة شيحة عن عودة شيرين لحسام حبيب: «الناس اتصدموا.. ومش فاهمة حاجة!»

السبت 12/نوفمبر/2022 - 08:05 م
هير نيوز

استنكرت الإعلامية مفيدة شيحة، ما قامت به الفنانة شيرين عبد الوهاب، بالعودة من جديد إلى طليقها الفنان حسام حبيب، وعقد قرانهما مرة أخرى.

وقالت مفيدة في تصريحات تلفزيونية خلال برنامج "الستات" المذاع على قناة "النهار": "كل الناس اتصدموا وبقت شيرين تريند على فيس بوك، وفيه تساؤلات كتير حول عودتها لحسام حبيب".




وأضافت: "مبقتش فاهمة حاجة، وعلشان كده أنا هلتزم الصمت لأني مش فاهمة ايه اللى حصل ده".


- تصريحات شيرين عبد الوهاب


وفي الساعات الماضية أعلنت الفنانة شيرين عبدالوهاب، عن عودتها من جديد إلى طليقها الفنان حسام حبيب، حيث ظهرت الأولى مع طليقها إلى جانب "المأذون" وهما بصدد الزواج، في صورة جرى تداولها على نطاق واسع في المنصات الاجتماعية.






وقالت شيرين عبدالوهاب :" انا كويسة لسه بخضع لعلاجي النفسي اللي بخضعله من ساعة ما خلفت مريم وهنا، انا باين على صوتي اني مش محتاجة حاجة".

وتوجهت بالشكر للمجتمع قائلة: "أنا ممتنة جدا للناس عاوزة اقولهم انتم تعبتوا فيا وانا عمري ما هخذلكم ابدا، بشكر اللي قال كلمة حلوة واللي قال كلمة وحشة لانه ممكن يكون مضايق علشاني، قضيت ايام صعبة علشان اتاخدت على خوانة، انا لما صحيت تاني يوم في المستشفى قولت لنفسي انا قاعدة في مكان امين وباكل أحسن اكل وبنام أحسن نومة، وقولت ليه مستغلش ده في اني ابقى افضل، والناس كانوا مدلعني وبقيت احسن".



وشكرت شقيقها محمد عبد الوهاب لأنه عرفها على المستشفى "علشان علموني انام بدري وبصحى بدري"، كما تشكرت الصحافة والصحفيين وقالت: "من خلال برنامجك هشكر صحافة بلدي وبشكر صحافة الوطن العربي كله".

وأضاف: “أنا بعتذر لحسام عن الكلام اللي صدر مني في يوم من الأيام، وأنا النهارده عايزة أقفل صفحة حياتي مع الناس لأني كنت السبب في فتح الصفحة دي للناس وخليتهم انشغلوا بيَّ وسط مشاكلهم، أنا في عصمة راجل طيب جدًّا وحبيبي من البداية ولو قلت كلام ضايقه فدا شيطان بيحصل بين اي زوجين”.



ads
ads