الإثنين 20 مايو 2024 الموافق 12 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

عصام صاصا يوجه رسالة بعد دهسه مواطن بسيارته

الأربعاء 08/مايو/2024 - 04:30 م
عصام صاصا
عصام صاصا


 

علق مطرب المهرجانات عصام صاصا على دهسه لمواطن بسيارته أعلى كوبري دائري المنيب، على وصلة المريوطية،مما تسبب في وفاته في الحال، والقبض على عصام صاصا والتحفظ على سيارته.

 



عصام صاصا يوجه رسالة بعد الإفراج عنه 

 

وأشار عصام صاصا بعد الإفراج عنه بكفالة مالية عبر حساباته على مواقع التواصل الاجتماعي عن ندمه الشديد لما حدث وأنه مازال متذكر كل تفصيله عاشها خلال الساعات الماضية قائلاً: "كل اللي بيحبوني واللي مبيحبونيش واللي شمتانين فيا يركزوا في الكلام ده، طبعا الحمدلله على كل حال وكل اللي يجيبه ربنا خير، بس ليه الناس شايفاني وحش ؟ ربنا اللي يعلم انا الموضوع ده مأثر فيا قد ايه ويارب ما حد يتحط في ربع الموقف اللي انا فيه" .

 

وأضاف عصام صاصا: "ربنا يرحم الراجل اللي انا شايل ذنبه وشكله مبيفارقش عيني من ساعة اللي حصل ويصبر اهله، بس في حاجات محدش  يعرفها لازم اطلع اوضحها بس انا مش قادر احكي حاجه دلوقتي من التعب اللي انا فيه".

 



تفاعل الجمهور مع منشور عصام صاصا

 

وتفاعل عدد كبير من الجمهور على منشور عصام صاصا عبر حساباته على السوشيال ميديا بين المؤيد والمعارض منهم من أشار أن الطريق بالفعل سيء للغاية وكل يوم يشهد العديد من الحوادث ومن الممكن أن يكون الحادث عن طريق الخطأ، والبعض الآخر انتقده ووجهوا له اللوم في وفاة الشخص.

 



اقرأ أيضا.. 


 

الملابسات الكاملة لقضية عصام صاصا

 

قد تلقت التحريات خلال الساعات الماضية بأن المطرب عصام صاصا أثناء سيره أعلى دائري المنيب قبل نزلة المريوطية فوجئ بمرور شاب الطريق، فاصطدم به بسيارته وأطاح به لعدة أمتار، وتوقف حتى جاءت سيارة الإسعاف ونقلته إلى المستشفى، وتم إلقاء القبض على عصام صاصا من قبل العقيد سامح بدوي مفتش مباحث فرقة غرب الجيزة وفتح تحقيق بالواقعة.

 


اقرأ أيضا.. 


 

ads
ads