الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

تامر أمين يسخر من سما المصري: كانت حلم عمري ومرضيتش بيّا!

الإثنين 19/سبتمبر/2022 - 03:01 م
تامر أمين
تامر أمين

حل الإعلامي تامر أمين، ضيفاً ببرنامج "العنيدة" والذي تقدمه الإعلامية رقية اليزيدي، ويذاع عبر قناة "الشمس" الفضائية، تحدث خلاله عن شائعة ارتباطه بالراقصة سما المصري ورأيه في المخرجة إيناس الدغيدي.

 


تامر أمين يسخر من سما المصري


وقال تامر أمين ساخراً من سما المصري: "كان نفسي، كان حلم عمري، أنا بشتغل وبكون نفسي طول عمري بس مرضيتش بيا، عشان مش مستوايا، أنا إيش وصلني".

 

وتابع: "هاتوا لي كائن فضائي شافني مع سما المصري في الطريق الصحراوي حتى، هي تقول اللي عايزاه، الناس ضحكت على كلامها، أليس فيكم رجل رشيد؟".

 




تامر أمين عن إيناس الدغيدي


كذلك عبر عن رأيه في تصريحات إيناس الدغيدي بأنه في الحياة شيء وفي الإعلام شيء آخر، فقال: "أنا فعلا كده، دي قمة المهنية، أنا مش عارف إزاي الناس وصلت إلى قلب المعايير بالشكل ده، إيناس صديقتي وبنتقدها".

 

وأوضح: "قمة الشرف لي هو نسيان الصداقة والجيران على باب الاستوديو وإلا لو افتكرت ده يبقى كلامي هيحمل على أهوائي، اللي بيغلط بياخد على دماغه مهما كانت درجة الصداقة بيه، وده المفروض يزيدني احترامًا".

 


عن ابنته


أكد الإعلامي تامر أمين، أن ابنته لا تصور نفسها على "التيك توك" بالكاش مايوه، معقبًا: "بالكاش مايوه مستحيل، أنا بنتي مؤثرة عظيمة على التيك توك، وكل فيديو لبنتي لازم يعدي عليا الأول".

 


اقرأ أيضًا..

نشرة أهل الفن| جوهرة في حمام السباحة.. وصلاة نادية الجندي ووصلة رقص لفيفي عبده



وتابع تامر أمين، موجهًا حديثه للإعلامية رقية اليزيدي: "لو مطلعش كاش مايوه عارفين الشرشحة، ومفيش زعل لا انتي ولا كاست البرنامج".

 


رأيه في رضوى الشربيني ومفيدة شيحة





وأوضح تامر أمين أنه ينتقد بعض الآراء التي تقولها رضوى الشربيني ومفيدة شيحة، قائلا: "الاثنين من أشهر المذيعات وأنجحهن وعاملين حالة حلوة، أنا يهمني إنك تعمل حالة بس الناس تفكر في اللي بتقوله".



ads