الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

حسن شاكوش: «اتعملي أعمال بوقف الحال والشلل والانتحار»

الإثنين 27/مارس/2023 - 07:50 م
هير نيوز

أكد مطرب المهرجانات حسن شاكوش، أنه تعرض لأذى كبير في حياته، وذلك بسبب الأعمال السفلية.

وقال حسن شاكوش في مقطع فيديو لايف عبر حسابه على إنستجرام: "أنا اتأذيت كتير جدًا وحياة ربنا في ناس كانت بتأذيني لدرجة الأذى اللي يموتني وكان بيتعمل لي أعمال بوقف الحال وبالشلل وأعمال أني أموت نفسي أو انتحر".


وأضاف حسن شاكوش: "الحمد لله لأني قريب من ربنا ما حصليش حاجة، ومش شرط علشان قريب من ربنا أني أكون بصلي، لأ أنا بقى لي كتير جدًا مش بصلي".

وتابع: "ما كانش حد دريان بيا وأنا كراجل مطرب لو فيا هموم الدنيا كلها بطلع على المسرح يضحك ويرقص ويعمل كل حاجة علشان شغله وأكل عيشه".

وأردف:" ما ينفعش أدخل مشاكل خاصة في الشغل لأن الناس اللي جايبينك شغل ودافعين فلوس مالهمش دعوة بمشاكلك".

رسالة كيدية».. حسن شاكوش: طلبت من مراتي تقفل كل حساباتها على السوشيال ميديا  | بوابة أخبار اليوم الإلكترونية

واستطرد:" أنا الحمد لله مراضي أمي وأخواتي وأهلي ورضا الأم من رضا الرب، ويستحيل تكون وحش مع أهلك وغبي، وهما يحبوك، وربنا هيكرمك".

وعن الضجة التي حدثت عن حفل زفافه قال:" ليه باصين ليا في الفرحة اللي بفرحها، أنا كنت لاعب كورة بنام تحت المدرجات وكنت في السويس بشرب مياه تجيب فشل كلوي علشان مش معايا أجيب مياه معدنية".

واستطرد: "وربنا خلق الناس طبقات مش كل الناس طبقة واحدة وأنا مش في يوم وليلة بقيت حسن شاكوش وكان بقى لي 12 سنة بلعب كورة، وكنت بنام على الأسفلت وكان معايا كاوتش باتا بخيطه خمسين ألف مرة علشان ما كانش معايا، وعمري ما قلت لحد أديني جنيه".

وأردف حسن شاكوش: لما بشوف حد معاه بقول يمكن ربنا كرمه علشان يصرف على حد مريض عنده وأنا مش بحب أطلع وأتكلم ومش عاوز أقول والدتي عندها كانسر ومش بحب الكلام ده ولما بشيل بحط في نفسي ومش بشتكي وعمري ما اشتكيت أني موجوع أو تعبان ولكني بعيط في أوضتي وكنت حاسس إن ربنا هيكرمني.

تفاصيل ما فعله مع زوجته في ليلة الدخلة

وكشف حسن شاكوش عن مفاجأة قوية للمرة الأولى، وهي تفاصيل ما فعله مع زوجته في ليلة الدخلة، حيث قال أنها أجبرها على غلق كافة حساباتها عبر منصات التواصل الاجتماعي المختلفة، بسبب عدم استقبالها اي رسائل مسيئة عبر حساباتها الشخصية.



وأضاف: "زوجتي تلقت رسالة، تفيد بأن هناك من أرسل لها تحذير أن زوجها حسن شاكوش يحب شخصية أخرى، وسيتزوجها في وقت لاحق، وأن حفل الزفاف بأكلمه مجرد فيلم مزيف".

ads