الأحد 12 مايو 2024 الموافق 04 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

إيمان العاصي عن كشف أسرار البيوت: «السوشيال ميديا كارثة»

الأحد 30/أبريل/2023 - 07:25 م
إيمان العاصي
إيمان العاصي

استنكرت الفنانة إيمان العاصي، ما يقوم به بعض الفنانين والمشاهير خلال الفترة الماضية، وذلك بعرض أسرارهم على منصات التواصل الاجتماعي.

وقالت إيمان العاصي في تصريحات تلفزيونية: "كشف أسرار البيوت على السوشيال ميديا كارثة وده ميخصش سواء مشكلة مع زميل أو في البيت، ويقول ربنا ما يحطني في موقف زي ده".

 
إيمان العاصي تكشف للعربية.نت عن أزمتها مع كورونا وحقيقة خلافها مع محمد رمضان
وتابعت:" اتربينا أن فيه حرمة بيت إزاي بتقدروا تقولوا كده للجمهور؟ دي ثقافة عجيبة وفيه ناس بتاكل عيش من ده، وده أرخص أكل عيش ومش بحترم الطريقة دي".

وأردفت:" نفسي الناس يكون عندهم رحمة وأصول لأن ده لو موجود في الإنسان هيتجنب حاجات كتير وحشة".

إيمان العاصي تنتضم لبطولة «الجمعية» برفقة محمود عبد المغني | الفن | الطريق

وتطرقت إيمان العاصي للحديث عن إمكانية زواجها مرة أخرى قائلة: "لحد قريب مكنتش مفتقدة فكرة أني متزوجة لأني اتجوزت شهرين بس ولكن دلوقتي نفسي يكون معايا حد، ومع ذلك بتجنب الارتباط لأنه مش سهل يحصل في حياتي ولكن أدركت أن شريك الحياة مهم جدًا خصوصا لو فيه أشياء مشتركة وحب".


وأضافت:" أنا بخاف اتعلق بشخص لأن قلبي بيتكسر بسهولة ويقول الحمد لله أني مش مرتبطة، ولكن ده مش سبب ابتعادي عن الارتباط، لكن مفيش شخص مناسب وأنا كل طلباتي شخص مخلص فقط ومش كداب".


سر أخفته إيمان العاصي لأعوام

وفي وقت سابق قالت إيمان العاصي أن بعد نجاح مسلسل "حضرة المتهم أبي" كنت في عمر التاسعة عشر، وبعدها قدمت فيلم "مسجون ترانزيت"، الذي حقق نجاحا كبيرا، وجدت نفسي لا أستطيع المشي في المولات ولا في المطاعم، وكنت وقتها صغيرة جدا، وكذبت كذبة كبيرة جدا على شركة الإنتاج كنت متعاقدة معها على 3 أفلام".


وتابعت: "اعتذرت لشركة الإنتاج وقلت لهم إني اعتزلت الفن، وابتعدت 3 سنوات وعدت بعدها كنت أكبر وأنضج".

وأضافت إيمان العاصي: "أنا شخصية مترددة ومتسرعة وبخاف ومش باتعلم من غلطي وبعمل نفس القرارات.. لكن أنا شخصية بفكر كتير وأي مشكلة بتكبر جوايا مش لاقية حل واستسلمت إن دي طبيعتي".

ads
ads