الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

تامر حسني يعترف: غنيت كتير بمقورة الكوسة

الإثنين 15/يناير/2024 - 03:27 م
تامر حسني
تامر حسني

شجع   الفنان تامر حسني طفلًا، ظهر في فيديو وهو يغني بالفرشة داخل سيارة، وذلك من خلال منشور على حسابه الرسم بموقع انسجرام، مطالبًا أسرة الطفل بالاهتمام به ودعمه في مشواره، حتى يصبح نجمًا كبيرًا، مشيرا إلى أنه في بدايته الفنية كان يفعل مثله.



تامر حسني: كتير غنيت في مقورة الكوسة

ونشر تامر حسني متابعيه، مقطع فيديوعلى حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انسجرام   وظهر الطفل وهو يغني في فرشاة الشعر، وعلق عليه قائلًا: يا واد أنت يا تامر حسني، أنت ربنا يحميك يا حبيبي، اهتموا به وأضح إنه فنان.



وتابع تامر حسني: "أنا ياما زمان غنيت زيه كدة في الفُرشة، ومرة في المقورة بتاعت الكوسة عادي يعني دي البوادر الطبيعية بتاعة اللي هيبقوا فنانين".

تامر حسني وابنته تاليا

شارك الفنان جمهوره بموقف كوميدي جمعه بابنته عبر حسابه على موقع تداول الصور والفيديوهات إنستجرام وكتب معلقاً: "يومي مع تاليا قبل الحفلة قررت تعملي صينية بطاطس عشان لسه متعلمتهاش وقالتلي أساعدها يابنتي إحنا في فندق معيش صينية أكيد، المرة الجاية هسافر بيها مع المايك بتاعي حاضر".
 


وأضاف تامر حسني : "طب عايزه العب على المسرح واقف Dj قولتلها وننسى البطاطس؟ قالتلى تمام وطلعتDj  فعلا والناس صقفولها أوي، المهم ان أنا دلوقتي مستمتع جدًا بتقشير البطاطس في مطبخ الفندق".

وكانت ابنة الفنان خطفت، الأنظار في حفل ختام مهرجان دبي للتسوق، على مسرح سكاي دايف دبي، الذي شهد حضورا جماهيريا ضخم، حيث اشعلت أجواء الحفل وسط تصفيق حار من الجماهير وتشجيع من تامر حسني.


اقرأ أيضا..

أصالة تعلق على حفلة ليلة نجمات العرب وكواليس الصلح مع أنغام (صور)








ads