الخميس 16 مايو 2024 الموافق 08 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

«ابننا جه»| رواد السوشيال ميديا يحتفلون بـ«المداح 3» لحمادة هلال

الخميس 23/مارس/2023 - 06:00 ص
مسلسل المداح 3 لحمادة
مسلسل المداح 3 لحمادة هلال

تصدر مسلسل "المداح" للفنان حمادة هلال، تريند مواقع التواصل الاجتماعي بعد عرض حلقته الأولى في أول أيام شهر رمضان، حيث أبدى الكثيرون إعجابهم بالمسلسل ومدى تأثيره على المشاهدين.

وكانت منشورات المشاهدين والمتابعين على مواقع التواصل الاجتماعي تشمل هاشتاج "ابننا جه" وهي من الجمل المؤثرة في الحلقة الأولى من مسلسل المداح.


وكتبت نهلة: «إيه يا جماعه الرعب ده ..المداح بدأ بداية قوية جدًا .. ابننا جه ..!!!».

وقال اسلام البحراوي: «سامع إن أول حلقة من مسلسل المداح مكسرة الدنيا دا يخلينا نشوفها في السهرة
ونتكلم عنها وعن تفاصيلها مع توضيحات كتير ان شاء الله».


وكتب طه في منشور: «الدروس المستفاده وانت بتتفرج على المداح 3 هايخليك تصلى على النبى اكتر من 100 مره هااتعرف تحصن نفسك بسم الله السميع العليم من الشيطان الرجيم اكتر من 50 مره هاتقول لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم كتير وطول ما انت قاعد عمال تقول مدد يارب .. ده طبعاً غير التتر وافتتاح اول حلقه بنور النبى صلى الله عليه وسلم. شكراً يامحترم Hamada Helal عن #ابننا #جه #شكراً #يامداح».



وعلقت مرام: «مش حاجة جديدة خالص على #المداح أنه يتصدر التريند من أول حلقة ده شئ متوقع وأنا شخصيًا كنت مجهزة النوت بتاعتي عشان أكتب لإني عارفه هلاقي كمية أحداث مش هلاحق عليها من حلاوتها والله».



وكتب أحمد: «الحلقه الأولى Hamada Helal ابننا جه على الرغم اني مكنتش متحمس لاخبار وجود موسم تالت لمسلسل المداح ع اد ما فرحت لما شوفت #الحلقه_الاولى وكم الابطال التقال المشاركين في الجزء الجديد .. مسلسل المداح بينتمي لنوعية مسلسلات الغموض والتشويق والإثارة اللي بتناقش قضايا جريئة زي الىىىحر وطـ.ـرد الأرواح بشكل مرعب مليان إثارة.. وسواء كنت بتحب المداح او لأ فعمرنا مهنختلف انه واحد من أفضل ادوار اللي قدمها حمادة هلال .. فنتمنى "المداح اسطورة العشق" يكون مسك ختام السلسلة».


ads
ads