الأربعاء 17 أبريل 2024 الموافق 08 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

زوجة تصرخ: قفشت جوزي مع أختي الأرملة وأريد خلعًا

الإثنين 28/أغسطس/2023 - 03:27 م
هير نيوز

من داخل محكمة الأسرة وقفت زوجة تصرخ أمام القاضي قائلة: "كارثة وصدمة عمري في أختي أكتر من جوزي لما عرفت أنهم على علاقة غير شرعية ببعض وكمان هو بيروح لها الشقة وبقالهم أكتر من 4 شهور بيمارسوا الرذيلة.

وأضافت: "ربنا أراد أن يكشف سترهم وشوفت رسايل بينهم وصور إباحية وكأنهم اتنين متجوزين، أنا مش عارفة ازاي هونت عليهم بالشكل دا وهان عليهم بناتي وسمعتهم".. مشيرة إلى أنها رفعت دعوى خلع من زوجها بعد 6 سنوات من الزواج مبررة استحالة العشرة معه.



وتابعت الزوجة: "أنا متجوزة من 6 سنين زواج صالونات وأنا البنت الصغيرة، واختي الكبيرة كانت متجوزة قبلي بكتير، لكن جوزها توفى بعد ما اتجوزت بـ 4 سنين، وأنا ربنا كرمني بطفلتين وكانت الحياة مستقرة مع جوزي، منكرش إنه طيب وبيجيب لينا كل طلباتنا وعمره ما بخل علينا لكن للأسف طلع مش مخلص ولا عنده أي أخلاق، لما راح عمل علاقة مع أختي الأرملة ودخل شقتها".

وواصلت: "هي كمان عايشة معاه ولا عمرها فكرت في النار اللي هحس بيها لما أعرف علاقتهم، وفعلا أنا دخلت المستشفى لما شوفت صور أختي على اللاب توب بتاع جوزي وهي من غير هدوم وفي أوضاع قذرة معاه".



أريد خلعًا


واستطردت الزوجة: "ياريتني مت قبل ما أشوف اليوم دا، مقدرتش أتكلم عشان سمعة بناتي مهما كان أبوهم ولا عرفت أوجه اختي ولا جوزي أنا أضعف من إني أقف قدامهم واتحمل اللحظة دي، عشان كدا طلبت من جوزي يطلقني، لكن هو رفض وقعد يقول أنه بيحبني وكلام كدب من اللي كان بيضحك عليا بيه طول عمره، لكن أنا رفعت دعوى خلع بمحكمة الأسرة وقطعت علاقتي بأختي نهائيا، ومازالت الدعوى منظورة أمام القضاء".

اقرأ أيضا..

ads