الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

صلاح عبدالله لمنتقدي نجوى إبراهيم: اللي قال كده عايز قطع لسانه

الإثنين 20/نوفمبر/2023 - 02:29 م
صلاح عبدالله
صلاح عبدالله

أعاد الفنان صلاح عبدالله نشر تصريحات نجوى إبراهيم الأخيرة، التي تعرضت فيها للانتقاد، وقام بنشرها على حسابها الرسمي بموقع انستجرام، وقام بتوجيه رساله منتقديها، مؤكدا أنه لابد لها وأن تتجاهل هذه الانتقادات السلبية "الكلام البصل" على حد قوله، وتنظر للكلام العسل، والهاشتاج الذي انطلق لدعمها.


صلاح عبدالله لمنتقدي نجوى إبراهيم

وجه الفنان صلاح عبدالله رسالة لمنتقدي نجوى إبراهيم، وقام بنشرها على حسابها الرسمي بموقع انستجرامقال فيها: " اللي قالوا الكلام دا ياهانم لسانهُم عايز قطعُه، ‏وأي شخص بالأخلاق دي نتجاهله ونقاطعُه، ‏ولما جيتلك مع بنتي من 8 سنين تقريبًا، ومن كتر حبي فيكي واحترامي وتقديري ليكي غنتلك.



وأضاف صلاح عبد الله: بإذن الله ليلة جميلة، مع ماما نجوى في بيت العيلة، وزي ماشفتي الكلام البصل، ياريت تشوفي الكلام العسل، والهاشتاج اللي انتشر.

نجوى إبراهيم تتعرض للانتقاد


تحدثت الإعلامية نجوى ابراهيم في برنامجها بيت العز، والذي يعرض على راديو اف ام ، وكشفت تعرضها للانتقاد حيث قالت: "" أنا أول مرة أقرأ كومنتات كتير جدًا على حاجة نزلت، يا نهار أبيض على اللي اتقال، ما تروحوا يا جماعة تتعالجوا.. إنتوا عايزيني أعتزل؟ ما ضروري الواحد يعتزل هو هيقعد طول العمر يكلمكم؟ ممكن أعتزل الأسبوع اللي جاي لأني اتخنقت مش عمر آخر عمر الواحد ياخد ده كله بالراحة على نفسكم.

وتابعت: " الناس بتستكر على غيرها الابتسامة وليه لازم كل الناس اللي بتضحك يبقى عندها ملايين؟ ما تقولوا الحمد لله.. يا رب أبقى زيه وباسم الله ما شاء الله، ومن شر حاسد إذا حسد، انتو إيه اللي يريحكم أعتزل؟

وأردفت: " عندي 80 سنة وغلبانة وعيانة وعندي سرطانات وعاملة 7 آلاف عملية وهعتزل وهموت قريب، هدوا نفسكم والنبي، أنا مش جاية أربي عيالي أنا جاية فرحانة بيكم ومبسوطة وبتشرف بكلامي معاكي.. حبوا بعض شوية.


اقرأ أيضا..

ياسمين صبري تخطف الأضواء من جورجينا بالأسود الساحر (فيديو)







 

ads