الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

حمو بيكا يرد على تصريحات حسن شاكوش بعد سبوع ابنته: أنا بعتلك دعوة

الأحد 17/ديسمبر/2023 - 04:31 م
حمو بيكا وحسن شاكوش
حمو بيكا وحسن شاكوش

رد مؤدي المهرجانات حمو بيكا على التصريحات التي أدلى بهاد حسن شاكوش بعد سبوع ابنته، مؤكدا أنه ليس عدوه وأنه يعتبره أخا له، مؤكدا أنه قام بالاتصال به عدة مرات، كما أرسل دعوة إلى مدير أعماله لحضور سبوع ابنته.



حمو بيكا يرد على تصريحات حسن شاكوش


ظهر حمو بيكا في بث مباشر على حسابه الرسمي بموقع فيس بوك، وقام بالرد على تصريحات حسن شاكوش حول عدم دعوته لحضور سبوع تاج حمو بيكا، وقال: "حسن شاكوش زميلي وأخ ليا.. وبيقولوا عدوك ابن كارك، وأنا يا ابني مش عدوك، أنت أخويا وعلى دماغي، وكلمتك كذا مرة تليفونك مقفول، وقابلت مدير أعمالك وقلتله بتصل بحسن وموبايله دايمًا مقفول، وقلتله إديله الدعوة، وقوله سبوع بنت أخوك يوم كذا.. وطالما بلغت مدير أعمالك يبقى بلغتك، ولو كنت عاوز تيجي كنت جيت زي ما جيت فرحك".



وأضاف حمو بيكا: "هعاديك في إيه يا حسن، ربنا ما يجيب عداوة بينا.. سواء جيت أو مجتش كأنك جيت ونورتني وشرفتني، وفي فرحك هجيلك وهكون أول واحد واقف معاك علشان أنت مش عدوي، أنت أخ ليا، وعمر كمال عزمته وكلمته ومجاليش برضه هعمل إيه تاني.. أنا ماعدنيش العيب أنتم أخواتي وأصحابي وأنا كنت خير ليكم وسند وأنتم برضه سند ليا".

حسن شاكوش: حمو بيكا معزمنيش على سبوع بنته



في وقت سابق، خرج مطرب المهرجانات الشهير حسن شاكوش في بث مباشر، وقام بالرد عن التساؤلات التي أثيرت حول عدم حضوره سبوع ابنة صديقه حمو بيكا وقال: "معزمنيش". مؤكدا على أنه لايذهب إلى أي مكان بدون أن يتم عزيمته على المناسبة.

وفي خلال البث تحث حسن شاكوش على أنه له أعداء داخل الوسط الفني وشدد على ذلك حيث قال: "عدوك ابن كارك"، في إشارة منه إلى عمو بيكا وعمر كمال.

اقرأ أيضا..

شيرين تعلن عن ليلتها بموسم الرياض «صوت إحساس العرب»




ads