الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

طليق دنيا بطمة يفتح النار عليها بعد اتهامه ببيع اخبارها | فيديو

الأحد 07/يناير/2024 - 05:25 م
دنيا بطمة
دنيا بطمة

شن طليق المطربة دنيا بطمة هجوما شرسا عليها واتهمها في أبشع الألفاظ، كما قام بسبها وشتمها هي وعائلتها، في لايف مباشر على موقع الفيديوهات تيك توك، وكان ذلك بعد اتهامها له ببيع أخبارها وتوريطها في القضية الشهيرة إعلامية بقضية "حمزة مون بيبي".



طليق دنيا بطمة يشن هجوما شرسا عليها

ظهر طليق دنيا بطمة في لايف مباشر على حسابه الرسمي بموقع تيك توك وقال: " إذا أكرمت اللئيم تمرد، ابكي ومثلي على الشعب المغربي ولكن تجيبي اسمي لا، أنا سكتلك بما فيه الكفاية سنتين وتقولي عني إني كنت عميل وجاسوس اللي كان يعمل كدا عيلتك وأولهم أختك.

وتابع طليق دنيا بطمة: " 9 سنين مستحملك وعيلتك وكل الحاجات اللي بتخطر على بال الكفار استحملتهم، بتقولي عني ببيع أخبارك، عندك إيه أخبار عشان أبيعهم؟ انتوا اللي مفاضيح، انتي اللي بتفضحي نفسك، كنت واقف معاكي بخيرك وبشرك.. كم مرة وقعتي كم مرة عملتي مشاكل ومسكتيش والناس كرهتك وكرهتني معاكي".



وأضاف: " في بيتكم كنتوا بتعيشو على لمبة واحدة عشان التوفير، ولما حد كان بيمرض مكنتوش بتجيبوا ليه دوا أنا اللي كنت بجيب، وعملت عملية جدتك لعيونها، خالك أنا اللي عامل عمليته".

وأردف : " بناتي حارماني منهم سنة ونص اللي هما مش في بالك أصلا وخالتك اللي تربيهم، وانتي بحفلاتك وبتشوفيهم بالشهر مرة، بتمثلي ليه إنك مظلومة ومقهورة؟ مثلي بدموعك على الناس، طول عمرك كدا من يوم ما عرفتك وأنا في مشاكل، وهاخد بناتي منك بالإنتربول، اللي بيصدقوا دموعك المزيفة عيلتك اللي مستوى ذكائهم 3% كنت بتكسف أقول اسمك من أفعالك، عرفتك على أمراء وشعراء وناس ليهم قيمة.. بناتي هاخدهم أربيهم مع أم متعلمة مش جاهلة تلبس النضارة وتقعد على إنستجرام بالساعات".

دنيا بطمة وقضية حمزة مون بيبي

جدير بالذكر أن دنيا بطمة قد أثارت الجدل خلال الفترة الماضية، خاصة بعد إثبات تورطها في قضية "حمزة مون بيبي"، وهي صفحة على وسائل التواصل الإجتماعي تقوم بملاقة المشاهير والعامة وابتزازهم من أجل الحصول على الأموال او يتم فضحهم.

إلا ان دنيا بطمة أثرت على انها بريئة  وليس لها علاقة بهذه الصفحة، كما خرجت في فيديو على حسابها الرسمي وأعلنت أنه تم تبرئتها من التهمة وان ليس لها علاقة بهذه الصفحة، كما طالبت بالعفو الملكي من سمو الأمير محمد السادس

اقرأ أيضا..

هالة صدقي تثير الجدل برشاقة ملحوظة.. هل لجأت لعملية تكميم؟


ads