السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

سالي عبد السلام تستغيث على السوشيال ميديا: بتعرض لسحر أسود (فيديو)

الثلاثاء 20/فبراير/2024 - 07:07 م
سالي عبد السلام
سالي عبد السلام

استغاثت الإعلامية سارة عبد السلام بمتابعيها على حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، وكشفت عن تعرضها للسحر الأسود، كما طلبت من متابعيها المساعدة لأنها لا تعرف كيف تتصرف، معربة عن عدم رغبتها في الذهاب إلى المشايخ.


سالي عبد السلام تستغيث بمتابعيها

شاركت سالي عبد السلام فيديو على حسابها الرسمي بموقع فيس بوك، وكشفت من خلاله عن عدد من المواقف التي تحدث معها، ولا تعرف هل هي تتعرض للسحر أم لا، وقالت: " حصل حاجة غريبة بقى لها فترة بتحصل عندنا، ومعرفش مين بيعمل كده، وعملت سيرش في جوجل طلع سحر أسود، حتى والله لسه ما قلت لأهلي، ولو حد يعرف يساعدني، لأني خلاص عطلت".

وتابعت: " وكل مرة بلاقي حاجات غريبة عند عتبة البيت، وقبل كده لقيت قطة متكسر عضمها وميتة وفي بوقها ورقة، والنهارده وأنا نازلة لقيت كيس فيه حيوانات منوية ومرمي قدام الباب جوه البيت".



وعلقت سالي عبد  السلام على الفيديو قائلة: " ده فعلا زى ما طلع لي على جوجل إنه سحر معمول.. ومش أول مرة حد ييجى يرمي حاجة غريبة في المدخل على السلم نفسه جوا قدام البيت.. فيه حد يعرف يقولي ده ايه ويساعد؟ أنا بجد تعبت وزهقت وبيحصل بعدها مشاكل كتير أو حد يبقى عيان جدا فى البيت.. فيه حاجة بتتعمل سحر كدة أصلا؟

سالي عبد السلام تكشف عن إصابتها بالثعلبة

في سياق مختلف، أعلنت الإعلامية سالي عبدالسلام إصابتها بمرض الثعلبة، وذلك في فيديو لها عبر حسابها بموقع "إنستجرام" فقالت "المناعة للمرة السابعة في ٥ سنين..سبحانك يا رب، يا دوبك لسه مخلصة علاج وكورتيزون، وحاولت أخس تانى وأرجع أعالج شعرى من الصيف، في ٥ شهور تعافى بعد ما تتعالج تطلع تانى بالسرعة دى ودى أول مرة تحصل!".



وواصلت سالي عبد السلام حديثها "٣ شهور من الضغط النفسى والعصبى ودى أول حاجة ترجع المرض ده، حاولت أمثل إنى كويسة زى ما على طول بعمل بس جسمى كل مرة بيرفض، يمثل معايا وابتلى في اكتر حاجة كنت بحبها، سبحانك يا رب لما الدكتورة تقولى في أطفال وبنات بقيت تيجى تاخد الحقن، وتقول سالى بتاخدها فرحت، قولت لعلها المنجية من الابتلاء ادعولي".


اقرأ أيضا..

ads
ads