الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

رد ناري من كزبرة على منتقدي تكريمه في الجامعة البريطانية

الأحد 07/أبريل/2024 - 02:56 م
كزبرة
كزبرة


 

تعرض الفنان كزبرة لانتقادات عديدة بعد تكريمه في الجامعة البريطانية لدورة المميز في أعماله الفنية التي لاقت نجاحاً كبيراً في الفترة الآخيرة بداية من فيلم الحريفة وصولاً إلى  مسلسل كوبرا بمشاركة الفنان محمد إمام الذي يعرض حالياً في رمضان الجاري.



 

كزبرة يرد على الانتقادات الموجهة له بعد تكريمه في  الجامعة البريطانية

 

وكتب كزبرة عبر حسابه على موقع تداول الصور والفيديوهات إنستجرام قائلاً: "البوست ده في ناس كتير عمله شير عليه وزعلانين اني بتكرم ومش حبين اني اتكرم وان في ناس اكتر مني تستحق .. أولا أنا أقل خلق الله وفعلا في ناس اكتر مني بكتير تستحق بس انا مش عايزك تحكم عليا من بعيد او إن أنا  شخص تريند وجت معايا صدفة".

 

 

وتابع كزبرة حديثه: انا راجل اجتهدت وتعبت واتظلمت كتير اوي ومكنتش بيأس وكنت حاطط ربنا طول الوقت قدام عنيا وكنت عارف إن هيجي يوم وربنا هيفرجها وهيعوضني والحمدلله حصل ورضي ربنا عليا كان اكتر مكنت أتوقع

 


اقرأ أيضا.. 


كزبرة لمنتقديه: مستكترين عليا الفرحة

 

وأضاف: وفعلا لكل مجتهد نصيب وانا اجتهد في ليه في ناس مستكتره عليا الفرحة وطول الوقت شايفين اني شخص مستهلش اي حاجة عامةً ربنا يسامح اي حد بيقول عليا كلمة مش صح وربنا يدي كل واحد علي قد نيته وان شاء الله الفترة الجاية هتكرم في كل انحاء العالم".

 

وأنهى كزبرة منشوره بنصيحة: "وبس نصيحة مني لكل بنادم فاضي ومركز مع غيره اتمني تركز مع نفسك وفي شغلك وحب الخير لغيرك وصدقني محدش هياخد رزقك بس انت اجتهد وحب عملك وارضي بالمكتوب".


 

اقرأ أيضا.. 

رامز جلال يسخر من مرام علي في «رامز جاب من الآخر»: ملابس معفنة

 

ads