الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

معرفش حد بالإسم ده.. أول تعليق من أيمن بهجت قمر بعد أنباء انفصاله

الأحد 31/ديسمبر/2023 - 02:11 م
أيمن بهجت قمر
أيمن بهجت قمر

وجه الشاعر أيمن بهجت قمر رجاء لمتابعيه على مواقع التواصل الاجتماعي، بعدم الربط بين أغانيه وبين حياته الشخصية، وكان ذلك بعد النجاح الكبير الذي حققته أغنية "معرفش حد بالاسم ده"، والتي غناها الفنان عمرو دياب في ألبومه الجديد "مكانك".


أيمن بهجت قمر

تداول رواد مواقع التواصل الإجتماعي انباء عن انفصال الشعر أيمن بهجت قمر وزوجته إنجي عبد الحافظ، كما قاموا بالربط بين أغانيه وانفصاله، مما دفعه للرد حيث قال من خلال منشور على حسابه الرسمي فيس بوك: " فيه خبر نازل فيه تلميحات بسبب أغنية معرفش حد بالاسم ده.. ياريت محدش يربط بين حياتي الشخصية والأغاني اللي بكتبها عشان فعلا الموضوع ده بقى بيضايقني من القريب والغريب وكل الاحترام لكل الناس".


وتابع بهجت قمر، حديثه ممازحا أصدقاءه: "بالنسبة لأغنية المعنويات مرتفعة فيها جملة بتقول: مافيش خلاص حد له حاجة عندي.. حبيت اوضح برضه أن دي طبعا مالهاش علاقة بالناس اللي ليهم عندي فلوس، وسنة سعيدة على الكل".

وجاءت كلمات أغنية معرفش حد بالاسم ده للشاعر الغنائي أيمن بهجت قمر، كالتالي: "معرفش حد بالاسم ده، انا اللي تاه عقله ولقاه، معرفش حد بالاسم ده، موهم بقي وربك هداه، هعتبره وقت فراغ وفات او حتي انا اتسليت معاه، قولوله مخرجتش يعني من الجنه، مسابليش حاجه تتشال للي كان بنا، مسابليش حاجه هتخليني استني، بقي الاولي اكيد انساه، انا همشي وابعد من سكات، انا حر وده مسموش هروب، ده مشافش اي مميزات بالعكس حولها لعيوب، جايز ده كان سوء اختيار".


انفصال أيمن بهجت قمر وزوجته إنجي عبد الحافظ

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي خلال الأيام الماضية، أنباء انفصل الشاعر أيمن بهجت قمر وزوجته انجي عبد الحافظ رسميا، وذلك بعد زواج دام عشرين عاما.


اقرأ أيضا..



ads
ads