الثلاثاء 14 مايو 2024 الموافق 06 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

تامر حسني يدعم رامي نادر: «أتمنى أقابلك ونفتح شغل مع بعض»

الأحد 24/سبتمبر/2023 - 10:54 م
تامر حسني
تامر حسني

قدم الفنان تامر حسني الدعم المعنوي الكامل للفنان رامي نادر على أثر تعرضه للإحباط نتيجة وصف متابعيه على السوشيال ميديا له بالكومبارس حينما أعلن عن انه يقوم بتدريب الممثلين، وعبر تامر حسني عن إعجابه الشديد بالفنان رامي نادر وانه لم يرد الإساءة بالإساءة، مؤكدا انه لم يكن يعلم بورش التمثيل الخاصة به وطلب منه ف أنه يقوموا بعمل مشترك.


منشور تامر حسني في دعم رامي نادر

وكتب تامر حسني على حسابه الرسمي بموقع اكس قائلا: "لفت نظري البوست ده، أستاذ رامي أنت فنان محترم و ردك حقيقي راقي رغم تعرضك لكلام محبط انت مردتش الإساءة بالإساءة و ده ليه اعتبار كبير أوي فوق ما تتصور عند ربنا قبل البشر و ممكن تكون جواك زعلت بس أكيد التعليق اللي زعلك ده ممكن يكون سبب في حاجة تفرحك قريب و هتشوف كلامي".


تامر حسني لرامي نادر: أتمنى نفتح شغل مع بعض

وتابع: أنا شخصياً مكنتش عارف أنك بتمرن تمثيل وعرفت من البوست ده و هبعتلك شباب يتمرنوا عندك و أتمنى أقابلك وأتعرف عليك و نفتح باب شغل مع بعض.



و أتمنى من الشاب اللي كتبلك كده أنه يراجع نفسه و ميحاولش يحبط حد تاني لأن الكلمة المحبطة فعلاً ممكن تموّت بجد و يكون تأثيرها أكبر من السلاح، التعليق السلبي اللي أي حد بيكتبه بمنتهى البساطة و هو في بيته بيضحك !!!! ممكن يكون سبب في قتل حد نفسياً أو يكون سبب في تدمير أسرة أو سبب في جرح روح كانت فرحانة و متفائلة و بسببك كل ده أتهد، ربنا يوفقك يا فنان يا محترم

فيلم تاج لتامر حسني


قام الفنان تامر حسني بعرض فيلم تاج في دور السينما والذي حقق نجاحا واسعا في مصر والدول العربية، ومن المقرر أن يتم عرض الفيلم على بعض المنصات الخاصة والقنوات التليفزيونية العربية والمصرية قريبا
ونقدم لكم من خلال موقع هير نيوز، أخبار وتقارير، صاحبة المعالى، منوعات، فن وثقافة، كلام ستات، بنات، هير فاشون، حوادث، رياضة، صحتك، مال وأعمال، توك شو، مقالات، دنيا ودين.
اقرأ أيضا..


ads
ads