الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

4 تصريحات مثيرة لـ رحاب الجمل وتؤكد: «عديت مرحلة الإغراء خليها للعيال»

الخميس 29/يونيو/2023 - 07:58 م
رحاب الجمل
رحاب الجمل

تصريحات عديدة أدلت بها الفنانة رحاب الجمل في العديد من اللقاءات التليفزيونية أشعلت بها صفحات السوشيال ميديا، خاصة بعدما أبدت عن موقفها من أدوار الإثارة والإغراء. 

وأكدت رحاب الجمل، أنها غير مستعدة لتقديم أدوار إغراء، ومع تقدم عمرها أصبح الأمر مستحيلا، وتابعت: «خلي ده للعيال الصغيرة». 



رحاب الجمل وطبيعة أدوارها

وأشارت رحاب الجمل إلى ضرورة التشاور المستمر الممثل مع المخرج بشأن طبيعة دوره في المسلسل أو الفيلم، وقالت: «بشوف إن الممثل اللي بيشتغل على دوره لوحده مهما عمل مش هيوصل لحاجة ودي قناعتي، فأنا بتناقش مع المخرج كتير جدًا وأفهم منه وجهة نظره وعاوز يقدم الشخصية ازاي وعلاقة الشخصية بكل الأدوار وعاوز يوصل رسالة إية من الشخصية». 




أدوار الإغراء لرحاب الجمل

رحاب الجمل والمعروفة بنجمة الإثارة على الشاشة، أكدت أنها تتميز بقدرتها على تقديم أدوار الإغراء بالعباية لتكون رمز الأنوثة لدى ملايين من الشباب والفتيات أيضا.  



وتابعت: «ده نتيجة الأدوار اللي بعملها لأن الناس بتصدق الممثل وبتتفاعل معاه، وأكتر دور قدمت فيه إغراء بشكل مختلف كان في مسلسل خُرم إبرة رغم إني ملبستش عريان وكل لبسي كان عبايات سودا وبنفس العباية السودا عملت دور شر في مسلسل البرنس أنا موهوبة في تقديم الإثارة بالعباية السودة». 




ads
ads